Tisdag 30 april - YR:s prognos |
||||||||
00:00 | 7° | 7° | 1 m/s | 1026 hPa | 87 % | |||
01:00 | 6° | 6° | 1 m/s | 1026 hPa | 88 % | |||
02:00 | 6° | 6° | 1 m/s | 1027 hPa | 88 % | |||
03:00 | 6° | 6° | 1 m/s | 1026 hPa | 88 % | |||
04:00 | 6° | 4° | 2 m/s | 1027 hPa | 85 % | |||
05:00 | 6° | 4° | 2 m/s | 1027 hPa | 82 % | |||
06:00 | 7° | 5° | 2 m/s | 1027 hPa | 78 % | |||
07:00 | 8° | 7° | 2 m/s | 1027 hPa | 74 % | |||
08:00 | 10° | 9° | 3 m/s | 1027 hPa | 65 % | |||
09:00 | 13° | 13° | 3 m/s | 1027 hPa | 59 % | |||
10:00 | 15° | 15° | 3 m/s | 1027 hPa | 55 % | |||
11:00 | 16° | 16° | 3 m/s | 1027 hPa | 47 % | |||
12:00 | 17° | 17° | 3 m/s | 1027 hPa | 44 % | |||
13:00 | 17° | 17° | 3 m/s | 1027 hPa | 45 % | |||
14:00 | 17° | 17° | 3 m/s | 1026 hPa | 49 % | |||
15:00 | 17° | 17° | 3 m/s | 1026 hPa | 49 % | |||
16:00 | 16° | 16° | 4 m/s | 1026 hPa | 57 % | |||
17:00 | 16° | 16° | 4 m/s | 1025 hPa | 58 % | |||
18:00 | 16° | 16° | 4 m/s | 1025 hPa | 63 % | |||
19:00 | 15° | 15° | 4 m/s | 1024 hPa | 62 % | |||
20:00 | 14° | 14° | 4 m/s | 1024 hPa | 63 % | |||
21:00 | 13° | 13° | 3 m/s | 1024 hPa | 63 % | |||
22:00 | 13° | 13° | 4 m/s | 1024 hPa | 62 % | |||
23:00 | 12° | 12° | 4 m/s | 1024 hPa | 60 % |
Idag |
14:00
Okej golfväder |
17:00
Okej golfväder |
20:00
Okej golfväder |
||
Imorgon |
08:00
Okej golfväder |
11:00
Okej golfväder |
14:00
Okej golfväder |
17:00
Okej golfväder |
20:00
Okej golfväder |
Onsdag |
08:00
Okej golfväder |
11:00
Okej golfväder |
14:00
Okej golfväder |
17:00
Okej golfväder |
|
Här ser du en översikt hur bra golfvädret blir framöver. Bedömningen avser de följande tre timmarna. Indexet tar hänsyn till vind, temperatur och nederbörd. Vi utvecklar kontinuerligt vår formel. Detta är ett första försök. |
11,1° |
Kulla
för 71 min sedan, 5 km åt söder |
5 m/s | |
12,5° |
Råddeby
för 71 min sedan, 6 km åt öster |
0 m/s | |
12,1° |
Rya
för 71 min sedan, 12 km åt sydväst |
2 m/s | |
12,0° |
Huvdaby
för 71 min sedan, 14 km åt sydväst |
2 m/s | |
12,0° |
Björlanda
för 71 min sedan, 15 km åt söder |
3 m/s |